MÖLNDAL

Har nu varit i Mölndal hos mina underbara kusiner!
En helt fantastiskt rolig helg, har inte skrattat så på länge. Har inte setts på 2år (!) och ändå kändes allt så naturligt när man kom dit, så som jag vill att det ska vara.
Lissan, min underbara faster, precis som du är ska en drömfaster vara, tack för du finns!
Och mina små kusiner, hur kan ni vara så otroligt roliga och gulliga på samma gång? tack för alla skratt
hoppas nu vi ses i oktober, då ska jag visa dom hur skoj man kan ha hemma hos mig *hihi*
Massa bus har jag och min syster Malin planerat nu.
Hon är också helt fantastisk är STOLT storasyster åt henne, beundrar henne för den hon är. Stark!!

visst problem uppkom i helgen som jag har ågren för, sager som sas och så...hoppas du inte tog för hårt vid dom Malin!
Skit i allt. vissa är komplicerade bara...tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Mallan!

jag undrar vad du menar? eller du menar inte mej? vad sas?..humm:S

2008-11-15 @ 22:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0