semestern är slut

Idag var första dagen på jobbet efter en 3veckor lång semester. som tur var regnade det ute och det gjorde det faktiskt lite lättare att ta sig upp ur sägen hav sex i morse.
Allt bra annars, blev en mycket trevlig kräftskiva hos Connys bror i lördags. Förutom att min kusin och kans vänner kom vid tolv och valde att dra vidare kvar över...lite tråkigt. Sov i pappas nya lägenhet. den e mycket fin och fräsch.
Nu har jag precis målat klart en tavla till Sannes mamma. Är ganska nöjd, lite nervös vad hon ska tycka bara, fast det var hon saom besällt den så är man ju ändå lite nervig över vad hon kommer tycka. Men hon e alltid så snäll å go så hon tycker säkert den blir fin *hihi*

Sen det här med bilar,
F-CK it!
nu måste bromsoken bak bytas, 3.700:-
sedan vindrutan som jag så smidigt lyckades ha sönder när jag i ösregn skulle byta torkarblad...don*t ask how.
1.500:- för den rutan.
Och så däcken. med fälgar i original 22.000:-
men jag har ju som tur är redan hyfsat fina fälgar i original så det får bli däck ENDAST denna gången...4.000:-
men visst. någon som har ett extra jobb som skulle avlöna 9.200:-???




 Och så här glada blir vi när vi får allt detta på en å samma gång... NOT

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmm det var mycket på en och samma gång det, med bilen alltså! Men du får väl dra ner på utGIFTerna, såsom cigaretter och alkohol så ska du se att du får råd! ;)

Vem var kusinen som kom och drog och varför? Nyfiken!!

Får man se tavlan du målat åt

Sannes mamma??? Ännu mer nyfiken...;)

Kram! Din mamma

2008-08-07 @ 12:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0