Dan före dan före....och ett Blow

Godmorgon Halmstad, klockan är nu tio i två. TIME TO WAKE UP!
Jag har precis vaknat, ätit en stor frukost och tänt det sista ljuset i adventsljusstaken.
Anledningen till att jag vaknade så sent idag var den sena sängläggandet igår.
Vi var Hos Matilda och Mattias igår på julmys. Det var över all förväntan, jag hade supertrevligt och roligt!
VI fick "lite tilltugg" som dom kallade det, alltså ett halvt julbord! Så mycket mat. Det var så gott så. Efter det kom kaffet, årsglöggen, lussebullar och julgodis. Vi spelade julklappsspelet, en del röstade för att man inte skulle dela med sig av presenterna om man fick fler än en, så det gjorde vi. Det roliga var att dom som röstade så fick inte heller några. HA Ha.
Jag fick iallafall två paket, i ett av dem var det två små söta ljuslyktor och i det andra var det en varningsskylt med ordet "BLOWJOB". Den ska jag tydligen ha i bilen...not.
Trevlig kväll iallafall och vi som satt kvar till halv fem pratade igenom en massa, roliga och tragiska saker. Fick mig en tankeställare på vägen hem.

Det finns alltid någon som har det värre, så var nöjd och lycklig med det du har.

Idag ska jag ha lillejulafton med Sanne och Tilde. Myspys ska vi ha. Laga någon god, spontant påhittad mat, byta julklappar och bara mysa.
Hoppas dom blir glada över sina julklappar bara. Men det blir dom nog....hoppas jag.

Nähä, nu ska jag börja på tavlan sm ska vara klar innan Julafton. PANIK!
Vad händer annars idag Sverige?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0