Dan före dan...

Godförmiddag alla!
Nu vad den alltså dagen före dagen! Spännande. Jag ska ju iår fira julen på ett nytt sätt.
Jag ska inte åka till mammafamiljen iår, ingen snö, ingen Dalarna och ingen Gustavskorv...
Julen hos Connys familj blir säkert också bra, aboslut inget jag tvivlar på. Min pappa ska med också, och min syster kommer på kvällen då hon jobbar mellan 14-21. Inte så roligt för henne men det är bra hon ställer upp nu när hon är ung, och låter de med små barn vara hemma.
Som sagt, trivselfaktorn på julafton är inget jag tvivlar på,men det är ändå en ovanlig känsla och ett visst sug efter mamma och Dalarna som gör att jag ändå misskänner.
Nog med depp.

Idag ska jag till en jobbarkompis med en annan jobbarkompis och fika. Årets sista kopp kaffe ska svepas ihop med dessa damer som sällskap. ( nej, inte att jag inte ska dricka kaffe mer iår, men jag ska inte göra det med dom igen iår)
Underbara tjejer förresten. Dom är smarta och roliga och söta och och och.....underbara!
Ska bli mysigt, säga god jul och så. Men jag kaninte åka riktigt än då Conny tog min bil in till stan för att...(fanfaaaar) köpa ÄNNU en julklapp till mig! Tjoho må tro jag är nyfiken nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0