First thing in the morning...KÖA!

Godmorgon!

Åh så trött jag är. Har inte alls sovit tillräckligt känner jag. men vad gör man inté för sin älskling?
Conny ville så gärna gå och se Coldplay i Stockholm. Tydligen en av deras sista spelningar. Så han bad mig köpa biljetterna när dom släpps, nu klockan nio. "Ja visst" tänkte jag. Inga problem, no problemo, sure. OK!
Inte fan trodde jag att det fanns en kö på nätet!!

"På grund av biljettsläppet till Coldplay är det mycket trafik till ticnet.se och våra bokningsservrar och vi kan inte serva alla besökare samtidigt.

Du är placerad i kö för att komma in på ticnet.se och kommer att släppas in i turordning. "

Men jag tänker, hur många siter precis som jag, nyvakna och försöker se rakt istället för i kors när jag sedan läser,
"Din väntetid beräknas vara mer än 15 minuter
Your wait time is more than 15 minutes"

THIS IS GONNA BE A LONG MORNING!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0