Ge mig en matfri vecka nu!

Julmat Julmat och åter JULMAT!
Denna helgen har jag varit på två julbord och rätt ut sagt KRÄNGT mat!
I fredags var vi ute i Skummeslöv med jobbet. Dom hade fantastiskt god mat. Det var rätt trevligt på kvällen också, men dom jävlarna som verkar glömt bort sina fruar är så patetiskt irriterande!...inga fler kommentarer om det.

I går var vi ett gäng på 18 personer som var i Hishult och åt och dansade. Det var ganska trevligt, god mat. Jag var nykter och körde, ganska skönt att slippa tänka på skjuts hem å så sen.
Nu är jag så mätt så mätt! Behöver inte äta något förrän på Julafton nu.

Sitter och funderar lite. På allt och ingenting. Ni vet, bara sitter och filosoferar, tänker och känner.
Känner är något jag ofta gör. Nästan för ofta. Jag känner för mycket. gråter för ingenting, för fina saker, dumma saker, hemska saker, vackra saker. Jag känner mig dum, orolig, överdriven, snäll, allt. allt allt på samma gång. Oftast ororar jag, och känner jag för mycket. Jag behöver inte vara så himla känslosam! Jag vill inte vara det. Det slår en ofta hårt i magen.
Finns det någon som tänker och känner lika mycket för mig?
Känns lite meningslöst att jag sitter och är super kär eller superlycklig med någon som bara har mig som vem som helst. Bara en vän.

aja, tankarna snurrar runt runt runt, jag hinner inte riktigt med så det gör säkert inte ni heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0