jingle bells!

HEJ!

Nu har jag och Conny precis landat.
Idag var sista dagen på jobbet, vi storstädade och hade service. Efter det så åkte jag hem, bytte om och cyklade till eurostop med Conny för att handla julklappar.
Vi åt middag på Coop och började sedan inhandla. Så nu är jag nästan klar! Har bara connys presenter kvar, han kan ju inte vara med när jag köper dom, så det gör jag i morgon bitti med Sanne.
När vi kom hem började vi klä julgranen, men vi hann inte så långt förrän vi upptäckte att julslingan var sönder och vi hade inget glitter. Så vi fick snällt åka tillbaka till eurostop.

Nu har vi precis klätt granen och ska luta oss tillbaka i soffan, med tända ljus, pepparkakor m. mjukmögelost och persikor och glögg!
Visst låter det mysigt?!...


Good work this year Linnéa, you´ll do even better next year. 2000 and 9

mamma ska jag skicka upp era paket eller vill ni ha dom sen?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0