Julen 2008

Jaha mina vänner då var julen slut slut slut, julegranen bäres ut ut ut...inte riktigt än men nästan.
Vi hade en SUPERFIN julafton! Mer än jag någonsin kunnat föreställa mig.
Vi åt gott, skrattade, pratade, spelade hockeyspel, sjöng singstar och slogs på julklappsspelet. Det var verkligen familjärt och kärt. mycket bra för att inte vara i Dalarna.
Jag fick en massa roliga och bra julklappar också. Är helnöjd med allt faktiskt.
ska försöka lista mina presenter för att bli lite glad då jag precis kommit på att jag missat en räkning och kan nu inte spara så mycket till huset....Januari och februari är inte några bra månader heller så. FUCK!
glada tankar glada tankar!

§ Ett Guitarrhero
§ En mysig pläd
§ Pirates of Caribbean 3 död mans kista (nu har jag alla tre)
§ Ögonskugga
§ 2 böcker ( en om inredning för små ytor och Bonniers Världshistoria)
§ Ett allväders ställ ( superfint!)
§ Presentkort på Nordic Safari
§ En mysig kofta
§ 2 Disneyfilmer till min samling ( Peter Pan och Djungelboken)
§ En Kolsyremaskin
§ En plånbok
§ En kalender
§ Ficklampor
§ Örhängen

SUPER NÖJD!!
tack så mycket Tomten!

Dagen efter Jul var vi på traditionell julmiddag hos Connys farmor. Efter det åkte vi med hans bror till en fest i Gullbranna, det var trevligt, skapade en fin kontakt med en tjej där. Hon delade samma tankar och livsvärderingar som jag. VI hade mycket att prata om så det skulle vara roligt att se henne igen.
Något mer hände inte direkt, men jag satt ändå och grät en skvätt. Jag var inte ledsen utan mer glad, eller rörd eller ...kär!
Conny berättade små saker som jag nog kan säga var ett av det finaste jag hört i hela mitt liv!
Ni vet kanske den där känslan man får av upprymdhet, tomhet, full lycka samtidigt?
En pirrande magkänlsa som får tårarna att rulla sakta ner för kinden.
Vackert och skönt är det, men på något vis lite jobbigt också. Tänk att just JAG...och han.
Men JAG....
mer än så behöver ni inte få veta. Men vackert var det!

hoppas alla haft en sån söt jul som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0