Julklappsspel och mys

NU har jag handlat klart alla julklappar, fixat saker till den beställda tavlan och myst runt på stan.
Har jag några pengar kvar? Ingen aning för dom har inte dragit ett enda öre från kontot än..så vi får väl se.
Alla räkningar är ju iallafall betalda så.

Ikväll ska vi till Matilda och Mattias på julklappsspel och mys.
JAg hade ju totalt glömt systemet ( vill så gänra ha sånna julcider) men Matilda var snäll nog att dela med sig av sitt vin.
Det ska bli en mysig kväll.

Nu såg jag precis att Plogen har skrivit ett litet inlägg om mig och Matilda, tack det var snällt med länk och allt men om jag skriver för lite om fotboll så skriver du för lite om mig och mina söta vardags saker som jag gör och säger, SÅ DET SÅ! ( armarna är nu i kors och minen högfärdig)

IRONIK-stay with me plogen stay.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0