Lördag

Så jag tänkte resumera lördagen. Kom ju på att det bara måste omskrivas.

Vi var på KÖÖRMITS sound of movies, där Plogen är med.
HELT UNDERBART!
Dom var superduktiga! Har svårt att förklara känslan, men om ni har hört en tårdrypande sång någon gång så förstår ni kanske hur mycket finare det blev när en kör på ca 60 personer sjunger?
Jag hade gåshud under många sånger men två av låtarna fick mig till tårar, för det var rörande. Jag tänkte på mormor och min mamma. Jag fick längtans starka känsla i mig när dom sjöng. Jag grät även för det var så vackert.

Mina tårar kom till "Halleluljah" och Kents låt-Utan dina andetag.
Sen var det ett fint ögonblick när dom tog i med "O helga natt" där Plogens sköna stämma hördes tydligare än någonsin.

VACKERT!

http://www.youtube.com/watch?v=NZfKXOlA7L0

( Kents version)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0