Musik, jul och snö

HEJ!

Idag är jag en glad tös. Det SNÖAR! underbart, lite blaskig snö än men vad kan man begära från Halmstad? Jag är nöjd.
Idag ska vi på Julfest med jobbet. Ska bli mycket trevligt hoppas jag.
Men först ska jag till tandläkaren. Inte så kul men det måste ju göras och nu har jag skjutit upp denna tiden 3 gånger för att jag haft stora förhinder.
Efter tandis är det dags att åka till Guys & Dolls och fixa frisyen, Sannes praktikant ska få ge mig hårmassage och fixa nåt snyggt till ikväll. Jag är lite lat så..och hon får ju samtidigt öva på frisyrer (SMART DRAG)
Sen blir det fördrink hos mig för att senare åka ut till Skummeslöv för massa mat och dricka. Ska väl försöka vara lite social och trevlig också. kanske snäll tillochmed.

Sitter och lyssnar på musik, letar upp känslosamma, roliga, tårdrypande, sköna låtar. allt!
Jag tycker om att analysera musik och text, jag har alltid gjort det. Har två pärmar fulla med utskrivna låttexter. Jag tycker om att läsa, analysera och förstå texterna.
Har gjort så sen mellanstadiet.
En annan sak jag och en kompis analyserade en hel kväll på laholms torg var super mario. Vi jämförde det med livet och kärleken. VI hade jätteroligt och vi kom fram till ås smarta saker. Det var ett av dom roligaste tillfällena som jag har tänkt ihop med någon annan.
Puss Rebecca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0