paket och dåliga öppettider!

Idag fick vi paket på jobbet. Vår chef kom ut, tog mig i handen och sa " God jul, tack för iår" och så fick jag ett paket.
Det var superspännande ( ingen annan än jag var ju nyfiken men men) så jag öppnade direkt!
Det var ett fint paket med olika delikatesser. Korv, ost, senap m.m. GOTT! tack för det säger man då.

Nu ska jag börja laga mat. Idag blir det något med falukorv vet inte vad än bara?!!
Sen ska jag vara lite arg också. Fick en räkning på 1300 från GS kassan. dom ville ha betalt från september då jag blev medlem, det förstår jag såklart men jag ville inte ha hela räkningen på en gång!
I brevet stod det också att dom skickat ut 7 påminnelser till mig,...tror ni dom har gjort det? tror ni jag ens fått en förbannad räkning från dom förrän nu?
NIX!!
Och när jag väl hämtat telefonen för att ringa dom och fråga vad som händer, ja men då har dom bara öppet mellan 09-11.30!! VA?!!!! vad e det för jälva tider?!!...(SUCK) jag blir så trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0