Pengar pengar pengar...eller inte

Fick mitt lönekuvert idag. Dock utan pengar i som man kan tro att det ska vara i ett sådant kuvert, det låg bara ett papper med, visserligen viktiga, siffror på.
Bra lön IOCKFÖRSIG men jag förstår inte hur lite jag tjänar egentligen när jag måste jobba 45 jävla övertids timmar för att få ihop den skit summan.

Okej nu ska ju denna lönen räcka hela månaden i teorin men det tror jag inte den gör i praktiken.
Fick ju den dumma räkningen igår från GS, som jag förövrigt inte fått tag på, då deras öppettider är så konstiga.
( tror inte dom att folk jobbar?!!)
Sen fick jag bensinräkningen där jag hade en tank mer än vanligt då jag precis tankat i brytdatumet förra månaden (surt)
OCH! så ska jag handla julklappar...blir väl inget sparande denna månad heller antar jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0