Sov du lilla videung

Jaha Godmorgon världen!
Dags att vakna, eller inte. Jag har precis kommti hem från jobbet och tänkte sova en Liiiiiten sväng innan jag ska upp igen. Vi ska skriva papprena på huset idag halv elva så det blir inget sova här inte. Men men det gick iallafall bra på jobbet idag. Eller ja. Jag har väl lite åsikter om saker men för att förklara det lätt:

Dagens Hiss: Roliga, lätta jobb att ta in i maskinen, lite småpill men roligt.
Dagens Diss: Personer som bokstavligen tränger sig förbi för att "hjälpa" till och behandlar mig som om jag inte visste hur man stavar till papper!

Blir så trött. Jag säger till om jag behöver hjälp och man får gärna hjälpa till men inte ta över hela skiten.
Saken är den att om jag säger ifrån så blir det på mitt sätt typ " men för helvete låt mig göra detta själv jag är inte dum i huvudet!" eller att jag demonstrativt går och sätter mig och tittar på och säger " nä men ta du intaget själv om du nu kan så jävla bra". ( den versionen tyckte en tryckare att jag skulle köra med, för han vet vad jag menar)
Men OM jag nu hade gjort eller sagt något av detta så går personen iväg och kommer sen, om det nu skulle krångla för mig,och fäller en jävla kommentar om hur dålig man är.
SUCK!
återigen så lyssnar ingen på mig på jobbet. Så tröttsamt. men mitt livs motto går vidare ( har iof. många men det jag började med som barn tydligen)

Jag kan gö´ så mycke´!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0