Svårstartad

Idag känner jag mig grymt svårstartad.
Jag jobbar natt denna vecka och har för inte mindre än en halvtimme sen klivit upp ur sängen. Det är nästan försent. jag brukar gå upp kl. två men nu blev det en timme senare. Jag orkade inte ta mig upp. Jag låg och läste mina inkomna sms med " only one eye open". Inget från mäklaren, tur är väl det då vi just nu leder budgivningen men satan så nervöst det är!
För varje gång någon lägger ett nytt bud så får jag ett sms om det. Så när det inte plingar i mobilen ska jag ju vara nöjd men jag vill ju ändå ha besked. Hur svårt ska det vara?!

Har precis ätit "nasi goreng" för första gången. Conny hade lagat mat till mig innan han åkte och jobbade. ( ja vi jobbar skiften efter varann så vi ses inte denna veckan) trist men sant.
Fast i helgen ses vi ju klart.
Då har vi masssor av roliga saker för oss. Längtar till lördagen då vi ska på trerätters och körkonsert på Kåren. Connys kompis är med i kören med det roliga namnet "KÖÖRMIT" så vi blev inbjudna för att se den föreställningen. Ska bli mycket trevligt.

Nähä, dags att ta sig ut i snön och pulsa runt...eller inte. Var fan är vintern?!?!!
" hemma på vår gata i st....avestaaaa DÄR finns en gata som det ALLTID var snö på när jag var liten!"
Saknar verkligen vintrarna från förr. Pulka, varm choklad, raggsockar, Overall, Skridskor, skidor...

Men men bara att bita i det sura äpplet över att man flyttade till "the Westcoast".
Dags att slå in lite julklappar istället och hänga på telefonen om ifallatt någon ringer som kan ha något intressant besked att ge mig.
puss!


Avesta i all sin prakt. Tänk er lite snö över detta så....


Kommentarer
Postat av: Conny

Fanns det ingen bild med Avestas stora sevärdhet "döda fallen"? Detta mäktiga naturfenomen som minner om den stolta älvens nyckfulla framfart som formade landet i fornstora dar.

2008-12-03 @ 23:15:06
Postat av: Anonym

Så, Conny är fortfarande påverkad av Avestas stolthet "Dödafallen"? Ja, den promenaden ville han väl inte vara utan...? Mysigt att fika i alla fall...

2008-12-08 @ 13:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0