tuesday

känner att jag är allt för dålig påinlägg just nu.
Har liksom inget roligt att skriva.
Men!
Nu ska jag äta lasagne, sen ska jag iväg och hanlda mat, finns ingen frukost hemma.
Sen ska jag planera en julklapps lista så att jag på rekordtid kan fixa alla klappar på fredag, bara mammafamiljen kunde skicka sin önskelista!!!
Jag längtar efter huset! Mitt och Connys hus. Underbara fina lilla hus. Sen ska vi ha barn också..men det hör inte hit för det är inte försen om några år kanske...MINST!
där skrämde jag er va? hihi.

God tisdag!

Kommentarer
Postat av: Julmamma

God förmiddag! Japp, där satt jag frukostgröten i fel strupe..så SKRÄMD jag blev..vill inte bli mormor nu ju...jag är för ung!!S

Lilla Gumman, julklappar till mammafamiljen behöver du ju inte köpa före jul eftersom vi inte ses FÖRRÄN (det heter INTE försen ju) efter nyår vad jag förstår...Så stressa inte med det i onödan..efter jul är det lugnt i affärerna och rea på mycket...Vad jag vet har jag inte fått någon önskelista från dig/er heller så...KRAM snuttan och ta det lugnt!!

2008-12-17 @ 09:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0