Tunnhårig torsdag

Torsdag.
Sov alldeles för länge idag. Men var kanske vad jag behövde,efter samtalet igår så fick jag en fruktansvärd huvudvärk, var nog all spänning som släppte så...lite sömn kanske var bra.
Idag ska jag på vattengympa som alla andra torsdagar. Det är riktigt kul faktiskt!
Sen har jag ju märkt på vågen att jag utan anledning har tappat 4 kg...?!?!? vad hände? hur kunde detta bli?
Bra är det ju iallafall så jag ska inte klaga. Kände mig kanska nöjd med det så idag fick det bli en "plocketallrik" med tonfisk,fetaost,oliver,sötsur sås, gurka och ägg. gott!

Å det här md huset då (tjat tjat) men tydligen så är räntesänkningen som riksbanken nu gör den värsta någonsin, ( om man ska tro tidningarna) så detta betyder ju att det ännu en gång är ett PERFEKT läge att köpa hus för oss.
Grattis till mig!

En gammal kompis från avesta har börjat ta kontakt igen via Facebook. eller tillochmed två st.
Himla skoj tycker jag. Då kanske det kan bli en fika med nån timmes snack när man är uppe i Avesta, prata gamla minnen och så. Skryta om livet vi lever nu. Haha. MEn allvarligt så är det väl ändå ganska skönt att träffa någon man inte sett på flera år och bara berätta hur BRA man har det och hur fint allt går....tillochmed bilen går bra...

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0