varför blir det alltid så här?

Herregud, det är inte första gången det händer att jag skriver ett inlägg om något som har hänt eller ska ske, sen efter nån timme så blir det på det hållet jag önskade.
" det går bra nu, kompis det går bra nu" för att citera rapparen Petter.

Nu har jag sålt bilen!! ÄNTLIGEN!
fick en bra peng för den, lite mindre än sagt men den nye ägaren får betala skatten på den nu i december så, jag är nöjd.
Fick pengar för tavlan jag har målat till Sannes mamma som ska ge den till Sannes bror i julklapp, och jag fick en beställning av en kompis mamma som ska ge bort den i julklapp till min kompis. " det går bra nu, kompus det går bra nu" ( Meningen ekar i mitt huvud efter varje mening jag skriver)

Roligt det där med ekande saker i mitt huvud.
Mycket är ju internt men som ett exempel är, att varje gång jag gör något knasigt på jobbet och kommer på mig själv att göra det så hör jag en liten röst som säger " aaa just de´, du har ju ingen hjäääärna"
Eller som när jag ser Mike ( en kille, som jag känner lite sådär) så hör jag rösten säga " Mike Wazovskii", ett namn i min favorit film "Monsters INC".
Och det senaste är, att varje gång jag ska skala och skarva en rulle på jobbet så hör jag " You hear thoose voise in the weels?"
Haha. Schizo kanske men roligt är det. Kul när man kan roa sig själv!
Nähä, dags att sova.
ses i morgon puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0