bara en dag kvar

Nu är det SNART semester för min del!
Första betalda semestern...känns skönt och lite "cuxet" på något sätt.
Men först har jag åtta timmar i maskien med håkan som måste avslutas. Service för hela slanten i morgon vilekt betyder att jag kommer hem full av färg...
Senare på eftermiddagen/kvällen ska vi ner till Laholms egna stadsfest. Lasse Berghagen ska ha allsång och sedan spelar massa andra band. Ska bli mysigt, men ändå...träffa alla Laholmare igen..inget jag riktigt gillar men men.

Söndag åker vi! Tjohoo! ÄNTLIGEN börjar våran semester. Då åker vi upp till Dalarna, ska bli så skönt att komma "hem".
Det som är lite tråkigt är väl att jag har precis varenda dag planerad...det känns stressande att veta. Jag har fått lite problem som berott på stress den senaste månaden så det känns inte helt ok. Även om planerna är att t.ex åka på kryssning till Åland, Vara i sommarstugan i Norn där man verkligen kan koppla av och bara njuta så känner jag stressen nu..det går kanske över..

tyvärr har min kamera pajat och jag kan nog därför inte ta en enda bild över hur min sommar är. Men Syrran får plåta ut av bara satan så kan jag ta ibilder från henne..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej tjejen! Skönt med semester, själv så var man igång idag igen (men bara för ett par veckor innan det är dags igen). Ha det nu så jätte bra uppe i Dalarna! Kramar

2008-07-14 @ 23:43:19
URL: http://mrantala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0