HEJ! och välkommen till HAJK

Nu har helgen äntligen kommit, idag är det firmafest på AnnaBelle I Laholm, med grillbuffé och dricka...ska bli trevligt faktiskt. I morgon bär det av till Kristianstad för festival, jag o sanne drar dit och lirar som vanligt..*hihi*

I tisdags passade Conny och Eric på att paddla lite i hjörnared och även tälta på en ö som dom hittade, percis som förra året. Den ön dom var på i år döptes till "NEW ERKILAND". Dom hade byggt sin huvudstad i mosquitovalley bredvid blueberryhill. Mycket mysigt. JAg bestämde mig för att åka ut dit efter jobbet i tisdags och stannade till onsaden. Fruktansvärt kallt att sova i tält då jag inte hade någon sovsäck utan bara ett täcke. JAg åkte även ut dit efter jobbet i onsdags och sov över till torsdagen, men då med en sovsäck och då blev det istället för varmt, men bättre det än att frysa tycker jag.
Mycket mysigt med grill, fiske och lek.

Snart är semestern här! Nu är det faktiskt bara 6 arbetsdagar kvar sen så...!! *längtar*

Kommentarer
Postat av: sanne

sjukt mysigt va det där ute, va där ute sväng på tisdagen haha....=)

puss puss

2008-07-09 @ 20:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0