Semestern i en mening

NU! har jag tid och skriva. min semester har som jag skrev innan den började varit så planerad att jag ej hunnit skriva,
Men den har varit fantastisk!
Vi började våran resa upp mot dalarna i min lilla golf, lyssande på " sune börjar tvåan" och bara hade det "koselig" som man säger i Norge.
sedan var det full gång med planerna. men Lugn och ro har jag ändå haft. Dessvärre har min mage totalpajat. Doktorn sa att det berodde på stress och att jag måste lära mig säga ifrån. ...inte alltid så lätt men får försöka för att itne ha dessa kramper jag haft under hela semesten.

Listan ser ut så här:

1. Mamma, gott vin och grillning...mycket prat.
2. Norn / sommarstugan där vi bara latade oss, fiskade och grillade om kvällarna tille n fantastisk solnedgång.
3. bröllp för Kusinen. Mycket vackert och jag fick vara brudens tärna och höll även ett vackert tal till henne om våra upptåg som små och tånåringar.
4. Kryssnig till Åland med hela familjen. Otroligt roligt, Hamnarbetare och annat fick Conny och min syster att gå igång på ett långt seminare om hur dom jobbade osv... Conny låg och gjort skuggfigurer halva natten och fick alla att skratta gott..
OTROLIGT UNDERHÅLLANDE.
5. Värmland, var väldigt mysigt och jag fick träffa connys mammas släkt litegrann. Underbara människor. Saknar dom redan och har bestämt mig att åka dit nästa år igen, fiska, grilla och äta äta ÄTA!!!
6. Hem och hjälpa pappa att flytta...å det är jsut det jag är inne i nu, så bilder läggs upp lite senare.

men en fantastisk semester i det stora hela.

Sen säger jag bara SVINGELSKOGEN! den som inte har lyssnat på det måste göra det..fantastiska barnminnen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej snuttegullunge!

Den här gången ska jag inte kommentera stav-skrivfelen...fast de finns där! ;) Hoppas innerligt att du lär dig att stressa av och ta det lugnt, det är inte bra att kroppen säger ifrån innan hjärnan gör det. Du måste sköta om dig mitt hjärta, så du får må bra!! Många kramar från ett svalt Dalarna...ett paket med kvarglömda grejer kommer med posten endera dagen, ba´sátt du vet! Älskar dig och saknar er massor! Hoppas vi ses snart igen

2008-08-04 @ 16:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0