ÄNTLIGEN!

Ja nu finns det verkligen många "äntligen" i mitt liv.

Äntligen tog min syster studenten, över med all stress och in i vardagens faktiska ro igen.

Äntligen fungerar min blogg som den ska, den var inte som den skulle i helgen och jag kunde därför inte skriva någonting.

Äntligen har C kommit hem! Underbara bebis! 2 veckor utan honom var iof. inte så kämpigt, vi har ju varit ifrån varann betydligt längre och jag har inte hunnit sakna honom i all min stress, men i söndags var det extremt!
En söndag är inte gjord för att sitta ensam...den är gjord för att vara iaf. två....men nu är han hemma...fast ja. Vi kommer ändå inte ses så mycket då vi jobbar så att vi byter av varandras skift..men i helgen då...!

Äntligen har jag börjat bli smalare...vet inte riktigt hur det gick till..men 8cm i midjan e ändå ganska bra...go girl!

och sista ÄNTLIGEN får bli att jag har kommit hem från jobbet...skönt
" som jag stått och varit duktig vid B.L.A denna delen på jobbet idag...*smile*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej snuttegullan!

Så du har börjat blogga..vad roligt!!

Ska jag följa med stort intresse..så passa dig för att skriva nåt som mammor inte vill veta..:)

KRAM kram ni var underbara i helgen, du , Malin och pappa...helt fantastiskt vad ni ordnat!! Är så stolt över er!!!

2008-06-17 @ 17:53:40
Postat av: Sanne

baby baby baby baby säger jag bara, en fantastisk student och för er som läser denna blogg... så ska ni veta att denna tjejen har den snyggaste morfarn som finns hahaha lovely....



love you

kram becca

2008-06-26 @ 21:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0