en fundering...

 nu sitter jag och funderar, precis som jag gjort halva natten, utan sömn..
Ska jag eller ska jag inte gå på festen i GBG nästa helg?

det var som C sa...att välja mellan elden elelr askan.
Om jag åker dit..kommer jag få träffa hon...och hon kommer förstöra genom att få mina tankar på andra håll...konstiga vägar som jag inte vill gå på..hur ser hon ut, vad hände...allt!..jämförelser
Men om jag å andra sidan inte åker dit, ja då sitter jag ju med största chans och tänker mig sjuk! kommer bli så förvirrad..
SMS kommer flöda!

förvirrad idag....varför ska det vara så svårt? så länge sen, så svårt att släppa. och den jag vill ska förstå min oro och mitt tjat, den personen tycker bara allt e drygt och tjatigt...vill inte lyssna...

jaja men systeryster och "colebrore" kommer snart på middag...det ska bli roligt! dom ska få mig på bättre tankar...som alltid!
*love to you my darlings*

                                   






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0