Hissar & Dissar

Idag tänkte jag göra precis som på RIX FM och hissa & Dissa lite.

Dagens Hiss:

Rättstavningaar! jag är FAKTISKT en ganska petig person när det gäller att stava rätt...och även så min mor, tydligen då jag fick ett inlägg på min blogg om att jag hade kanske lite för bråttom när jag skrev, för hon hade hittat några fel.. en liten hiss till min mamma med idag...men

Dagens Diss:

Slarvighet!
Jag är en ganska slarvig person, och ganska lat, jag vill att det mesta i livet ska gå fort och lätt. Därför knapprar jag bara på när jag skriver och det blir då lätt felskvigningra;)
Ha överseende!

Kommentarer
Postat av: Erika Adamsson

Vad väljer du, Gotland eller Öland? :)

2008-06-24 @ 10:55:56
URL: http://ikans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0