Midsommar

Ja Det brukar ju vara en hel del förväntningar över Midssommar, precis som med Nyårsafton.
Blir nästan aldrig som man tänkt sig, men detta året, Midsummer 200 and 8..! nice!

Vi hade så satans roligt, mycket stort tack till värdparet! helt fantastiskt vad ni ordnat med allt från dukning, till mat och lekar. det var en kväll att minnas!

Kvällen avslutades också i all ära med ett dopp i polen halv fyra, IISKALLT! men roligt, så jag å S stod i polen och dansade lite för att hålla värmen sen gick vi in å la oss..

MIDSUMMER 200 and 8 = bra fest!

Låt oss få fler sånna fester!

Midsomamrdagen var lugn, bakismat hos pappa, lite film, sedan hem för att duscha och iväg igen. men jag hade bestämt mig för att vara taxi så jag lämnade av C hos ett gäng fotbollskillar som skulle se matchen, sedan åkte jag till pappa och bror igen för att spela lite Buzz..( jag vann överlägset!).
Fin, lugn kväll..

OCh idag. Söndag, så vaknade vi i lugn takt, låg kvar och lyssnade på regnet mot rutan ( UNDERBART!) och njöt av att bara kunna ligga kvar utan att behöva göra nånting annat...inget jobb som väntade...skönt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumsan!

Det är kul att läsa vad du skriver , men jag kan ju inte låta bli att lägga mig i hur du skriver... Ibland blir det fel pga att man har för bråttom och att datorn lever sitt eget liv, jag vet och det är inte kritik bara goda råd jag vill ge...kom ihåg det.. t ex så skriver du midsummer 200 -and 8 vilket blir tvåhundra och åtta när man läser det... det borde stå 2000 and 8 så man kan läsa det rätt...typ du vet..fast man förstår ändå vad du menar, men som du vet så är jag lite petig med stavning och så´nt...Men fortsätt blogga du så jag kan ha koll på dig! KRAM mamma som saknar sina gullungar!

2008-06-23 @ 12:59:20
Postat av: Sanne

varsegod vännen den blev riktigt kanon men du jag tyckte inte det va så kallt i poolen... hmmm... hur nykter va du egentligen hahaha... och du mamma i dalarna klaga inte på mig om jag stavar fel det e inte min grej.... hoppas får fler goa fester med dig lovely..

pusss pusss S

2008-06-26 @ 21:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0