Mitt i all stress..

Ja. snart dags för min lillasyster bal och stundet. Jag och pappa är utsedda festfixare...BRA....eller inte. damn så stressigt och ett himla farande och flängande..var det verkligen så för dom när jag tog min student?

I allafall...mitt upp i all stress så ska man visst leta efter dom små ögonblicken som gör en lugn och som bringar lycka.

jag har hittat mina små ögonblick i livets vardag.

Tänk att vakna en tidig morgon, och höra regnets melodi mot fönstert, känna doften av våt asfalt och du får faktiskt ligga kvar och lyssna, njuta...

..eller sent på kvällen, när du kan lägga dig i en nybäddad säng. Rent och fräscht. Känna de urvädrade, svala lakanen mot kroppen..

Ljudet av tystnad och lugn. MIn ro.

mina små ögonblick som gör livet lite finare att leva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0