Snart semester

Här kommer lite sköna bilder från midsommarfesten...

känner att jag kan förklara känslan mer med bilder än med ord.

Tack kära Sanne för dina underbara kommentarer! och mammsen! Roligt att ni läser min blogg!

Nu har jag precis vaknat, och sett att jag till min förfäran har 3 (!) blåsor på läppen, ingen bra start med tanke på festen vi ska på ikväll. Så strax blir det iväg till Eurostop och handla salvor. Bengtsson ska också med, jag tänkte jag kunde hjälpa honom med att hitta fina presenter till damerna som fyller 25.





C hade en "bra" om ett par fyrkantiga solgalsögon som gjorde att det blev en svart censur över ögonen när man tog kort på personen som bär glasögonen...inte så kul att få hela sin fest förstörd på det sättet kan ju jag tycka.

Snart semester också! bara 2 veckor kvar på jobbet, som iockförsig är ganska lugnt nu då nästan alla har intagit en semesterkänsla och är ganska slöa i sitt ansträngade.
Men om två veckor åker vi äntligen upp till Dalarna! Då kommer jag hem!

hem ljuva hem, man kommer bara från ett ställe och det är alltid hem.... ( attraktiva) AVESTA HERE I COME!


Kommentarer
Postat av: sanne

jag måste bara komma med ett inlägg här också att det va en grym midsommar fest haha =)

rock on lillis for ever and ever...

/S

2008-07-09 @ 20:15:19
Postat av: elise

haha väldrigt kula bilder du och sanne e rooliga tillsammans :d<3

2008-08-02 @ 00:10:30
URL: http://eliseernemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0