Sweden ROCK mina damer & gentlemen!

JAPP!

Sweden Rock Festival 2008!

första och defenitivt INTE sista gången ajg åker dit! helt underbart.
folket, festen, musiken, allt!

Jag och Sanne bestämde oss, efter att ha varit i Ljungby och sett underbara The Poodles, att åka ner till Sölvesborg och se dom igen. Vi åker dit med en grym förväntning, och som nästan alltid när man förväntar sig något så blir det oftast inte som man tänkt sig, men denna gången blev det fan så mycket bättre!

Hela resan, jag och min underbara ROCKARE har alltid så underbart roligt och likaså denna gång.

Tänk själv, höra 30.000 personer stå och sjunga nationalsången....rysningar, rysningar! UNDERBART!


1. THE POODLES!
underbar show, grymt! bra jobbat av nya gitarristen Henrik! och så den bästa då..KICKEN! han är så ofattbart snygg och GRYM på trummor. det är ljuvligt för öron och ögon. ditt citat vid trumsolot är fantastiskt:
" tycker jag det här är roligt, eller behöver bara någon byta kläder?"
METAL WILL STAND TALL!

2. FOLKET.
helt underbart. där gick alla klädda som dom ville, ( tydligen), kilt, bikini, mankini, tights utan överdel. Ingen som brydde sig. alla var där för att ha kul. Inga bråk, Inget skit. bara fest!

3. SANNE.
som alltid har jag så fantastiskt kul med dig. Känner en lycka som inte går att beskriva med ord. allt är bara så perfekt när vi hittar på saker. LOVE YOU!

alla ni som var där, TACK!
alla ni som inte var där, ÅK DIT!

the poodles tackar för sig..the poodels tackar för sig

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Tjena snäckan.

Trevligt att du startat en blogg, ska bli kul att följa... =)



Ps. Looking good as usual! Ds.

2008-06-10 @ 23:02:02
Postat av: Rockaren

rock´n roll gums....=) det va grymt som vanligt... du kicken jag jake hahaha.....mumma... we will do it again... Love you

puss puss becca

2008-06-26 @ 21:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0