Äntligen!

Nu börjar jag ÄNTLIGEN bli frisk!

Har varit sjuk för en vecka sen, kände mig frisk och gick till jobbet, vilket jag egentligen skulle ha väntat med för i tisdags var det dags igen, jag kände mig febrig och hade lite ont i halsen så jag fick gå hem från jobbet.
Tur var nog det för jag hade fått en rejäl feber och dragit på mig halsfluss. Jag låg under tre täcken och frös ändå så jag skakade....helt sjukt.
Så på torsdagen sa doktorn att jag hade halsfluss. så nu går man på Penicillinkur. Helt ok eftersom jag slipper vara sjuk. Idag känner jag nästan inget alls i halsen men har däremot fortfarande feber, dock inte så hög som innan i veckan.
 
Så min vecka har sett ut som sådan:

Sängen
Soffan
Sängen
Soffan
Sängen
Soffan.....
Jag har gråtit och gråtit, jag vet, jag är lite bölig i vanliga fall men när jag är sjuk så gråter jag för jag har så ont i hela kroppen av febern och kan inte äta eller dricka fast jag är jättehungrig och dötörstig. Jag gråter för jag inte vet vart jag ska ta vägen och ...ja hatar att vara sjuk helt enkelt.

MEN NU ÄR JAG PÅ BÄTTRINGSVÄGEN!!!...(peppar peppar ta i trä)

Så det jag missade på akvarellkursen i torsdags tar jag igen idag, jag försökte mig på en Monét men ja....det är något blått med något grönt på sidan och så något rosa som ska lika näckrosor...hmm..blir nog en konstnär EN dag....some day far away..

allt för idag, nu ska jag måla igen

krya på er där ute!



EN FIN FIN BILD SOM MAN BLIR GLAD GLAD AV

Kommentarer
Postat av: orolig

Lilla älskade snuttegull! Har du varit sjuk och inte sagt något till din mamma....iof finns det inget man kan göra så långt bort ifrån men lite tröstande ord kanske? Halsfluss är JÄTTEjobbigt jag vet, hade det ju jämt när jag var ung..vår och höst hela tonårstiden,,men nu har jag -peppar,peppar- inte haft det på flera år...Så håll ut bara...Hoppas Conny tog hand om dig i a f...KRAMAR!!!

2008-11-01 @ 16:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0