Farsdag

Då var det farsdag. Ska bjuda min pappa på trerätters ikväll.
Detta bjuder jag på:

1. Champinjonsoppa

2. Lax i ugn m. pressad potatis, ugnsbakad fetaostfylld tomat

3. Mjölkchokladpannacotta m. hallonsalsa

Hoppas han gillar det. Men det tror jag, han äter ju det mesta.

Var på kalkonmiddag i Göstorp igår. Mycket trevligt och gott! Enda tråkiga den kvällen var att min älskling Kicken åkte ur "stjärnor på is"...stackars Kicken...

I fredags var det meningen att vi skulle på en frisörvisning på LillaHelwfetet men det blev ist. en massa vin, drinkar och öl och ost, kex, laxrullar m pepparrot och snacks hemma, blev bra dragen och hade en finfin uppvisning av min snabbt ihopkomponerade isdansvisning. ( dock på hala strumpor på parketten hemma)
men jag tyckte att jag var bra iaf. Tack Sanne å Conny för en mycket mycket revlig hemmakväll.

Snart kommer 2 av mina absoluta främsta vänner hit och ska fixa med min bil, jag misslyckades totalt sist så nu kommer proffsen hit och ska fixa, förhoppningsvis klarar dom det. sen ska den säljas! Nästa vecka hoppas vi på.

Ha en trevlig Farsdag och akta er för regnet! det kan göra er förkylda.



GRATTIS PAPPA!

Kommentarer
Postat av: MMm gott!

Hej snuttehjärtat! Hoppas Du finns i min närhet när Mors dag närmar sig så jag också blir bjuden på trerätters, verkar väldigt gott! Och det VET jag ju att det är också!!

Vi har firat Fars dag med fika hos morfar sedan tog vi "middagen" på McDonald´s..vilken fest va??!!Thomas var ju ut med sina kollegor igår och var lite sugen på sådan "gourmetmat"...

Ha det gott i regnet och kylan och snålblåsten..Riktigt novemberrusk är det här.

Vilken bil är det du ska sälja nu då? Golfen?...

Vi hörs KRAMAR!!!!

2008-11-09 @ 20:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0