Glad hussökare söker ointresserade tanter

Idag är jag glad. Och igår var jag ännu gladare.
Jag har bett om ursäkt till Conny för min uppriktigt dåliga sida jag visade i en vecka snart.
Men nu är jag ialalfall på topp. nästan.

Vi var och kollade på hus igår. UNDERBART!! åh vad kär jag blev i det lilla mysiga huset! Och likaså Conny. Vi stod som paralyserade...iallafall ett litet tag och kände hur detta hus måste bli vårat. Men visst dom där förbannade tanterna som var å tittade samtidigt kommer med all säkerhet skjuta budgivningen till skyarna och så mycket är inte huset värt.

Men tänk! Ett perfekt hus för oss att bo i, vi betalar till oss själva, vi har plats för mina syskon när dom kommer ner. Ja ni vet, vi får liksom plats.

* käre gode gud låt oss få detta hus, med ekonomi som går runt utan problem runt huset. käre gode gud...AMEN*


Kommentarer
Postat av: mopsan

Hejsan! Det där lilla söta röda huset är väl alldeles lagom åt er två...säkert inte dyrt heller...Med en liten balkong och allt...

Kram mamma

2008-11-22 @ 14:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0