mycket just nu

okej nu är det otroligt mycket känns det som.
BIlfan startar inte, vill inte, kan inte, ska inte. dumma dumma BIL! kan inte bara någon komma och stjäla den så jag blir av med den? hade varit SÅ skönt. Å då menar jag inte min underbara "kicker" som jag döpt den till ( golfen) utan Renaultfan. dumma dumma "skrotis"!!

Aloe Vera party ikväll. ska iof bli roligt men det är ändå en sak att göra, måste bogsera min dumma bil till LAholm i morgon till Kalle så han kan fixa med den ( är så grymt tacksam att man har vänner som honom som ens vill ta sig tid att hjälpa mig med detta, vet inte hur jag ska tacka honom nog!)
Kolla på ny lägenhet i morgon, julklappar, jobb, övertid, och mig själv och mina vänner...

GIVE ME TIME SANTA, TIME!!




I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is TIME for fuck sake!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej Linnea :) klart jag kommer ihåg dig ! Jätte kul att du läser min o rebeccas blogg, och tur att det inte bara e jag som kan så lite om "omvärlden":) hehe. nu ska jag börja läsa din blogg :) Ta hand om dig ! Kramar

2008-11-10 @ 17:51:45
URL: http://rebeccy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0