Snart är det (H)jul

Idag har jag, på något konstigt sätt varit lite effektiv.
Jag var hos Sanne och fixade håret ( MYCKET NÖJD SOM ALLTID) sen bogserade vi skrotis till Laholm för reparation. Än en gång vet jag inte hur jag ska tacka för hjälpen. Känns superdumt att bara ställa av bilen, lämna nyckeln och typ " hej då tack å så"... man vill göra något mer!!
Sen kollade jag mina vinterdäck till golfen, är ju GENIALISKT att jag fick två nya och två slitna, oanvändbara däck till bilen. tack för den!
SÅ nu ska jag leta däck på nätet tänkte jag. Eller någon som har över som vill sälja så är jag på!
205/55 R17 19T...så ni vet.

Idag är en krängar dag också! jag åt middag kl. halv fem. ( läs: frukost, då jag jobbar natt denna veckan)
Men lik förbannat är jag hungrig igen. Åt en Glass också och ett salt kex. Men vad är egentligen bra att äta så här "sent" ändå?
har hört att en frukt eller fil är bra, men har inget av det hemma, jag vill ha RIKTIG mat igen...är det fel?
Kanske skulle följt med Conny ut och springa en timme så jag slapp denna ångest över mitt krängande...

 

I LOVE YOU MY WONDERFUL FRIEND AND HAIRDRESSER! Sluta aldrig vara med mig!

Kommentarer
Postat av: puss

Det är aldrig fel att äta "riktig" mat, det är mängden man äter som avgör vad som händer sedan...

Egentligen ska man försöka äta som man alltid gör, på samma tider osv...trots att man jobbar olika skift. Så när skiftet är slut ska du äta frukost, när du vaknar lunch och sedan middag...sedan ska du endast äta frukt och dricka vatten på natten...Då mår kroppen bäst...(allra bäst är ju att INTE arbeta skift men det är svårare att göra något åt) KRAMISAR!!!

2008-11-13 @ 08:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0