4 years

4år.
Det har verkligen gått 4år sen vi blev tillsammans.
UNDERBART BEBIS!
vi firade hela dagen igår, bara han och jag.
Eftersom jag hade jobbat natt så köpte jag med mig lite frallor, rödbetssallad, köttbullar och grönsaker hem för att göra en fin frukosttallrik till honom som han skulle upptäcka när han gick upp.
Sen kröp jag nöjt ner i sängen.
När klockan var halv två väcktes jag av en skönsjungande conny m. musik i bakgrunden, bärandes på en bricka med blinier ( plättar med rom, rödlök och gräslök), chokladkaka, juice och kaffe. OCH 4rosor, en för varje år..*naaw* Sweet!

När vi hade ätit vår fina brunch i sängen så åkte vi in till stan för att inhandla lite nya underkläder på min favvobutik "Sally&sara".
Vi gick i stan i nästan 2 timmar sen åkte vi ut till eurostop för att inhanlda meten till kvällens meny:

Kantarellsoppa

Lax i ugn m. rostade rotfrukter och en kall lime/dragonsås

Jordgubbspannacotta toppat med vit/mörk choklad.

GOTT!

vi drack lite drinkar innan och efter maten och ett gott vin till maten. Dessertvin till efterrättern *mmm!*

Satt och pratade och myste hela kvällen in på små timmarna.
Sen kröp vi till sängs. där jag fick ytterligare 4 rosor för "4nya fantastiska år"...


 JAG ÄLSKAR DIG CONNY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0