Dagen D

Då vad det ÄNTLIGEN helg! Har inte haft världens roligaste vekca på jobbet. Seg, tråkig och ingen av maskinerna verkade vilja som vi så det var mest stillestånd hela tiden.
Idag kommer dom! Mina små kusiner. Ska bli så roligt.
Jag och Conny har varit så duktiga och städat hela lägenheten, varit och handlat mat, tillochmed städat spisen, ( Ingen av barnen ska ju såklart vara där inne hoppas vi, men när vi ändå var i tagen)
Vi har bäddat för alla fyra och fixat och donat.

Nu är det bara en sak kvar...

Väntan..




.

bjuder på en bild från en sommar 06 då inga bilder på mina kusiner kan läggas ut *fucking computer*

Kommentarer
Postat av: dabda jag

Hej sötnos! Vilken fin bild på dig...du är vacker min tös...

Hoppas ni får jätteroligt med kusinerna nu då, ta väl hand om dem..och njut medan det varar..Kram från mig som längtar efter dig!!

2008-10-10 @ 19:37:43
Postat av: emilia

Snygging :)

2008-10-15 @ 00:03:34
URL: http://emiliook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0