En skön söndag

Då börjar helgen skrida mot sitt slut. I en sammanfattning kan jag säga att det har varit en bra helg. Lugn men bra.

Idag började vi med en sovmorgon, gick upp och bakade äppelpaj och åt sedan en god frukost.

Sen åkte vi till pappa och min lillasyster för att fika och spela Cluedo. Det var riktigt roligt att spela med min pappa. han är inte så smart som han tror. Stackars pappa vad vi skrattade åt dig *tack för du finns*

Efter ett tag av slötittande på tv kände vi att lite mat hade behövts så vi beställde från en krog i närheten. Jag tog Kycklingtallrik, helt ok.
När kvällen kom smygandes kände vi att det var dags att bege oss för att inhanlda lite nödvändigheter, vi passade även på att köpa lite goda grönsaker och frukter till kvällens dipp.
Så skönt nu när höstens ruskväder kryper på och man kan krypa ner i en stor myströja, leggings och "kasetofflor" och tända massa ljus!
Jag kan nästan säga att jag;

ÄLSKAR NÄR DET REGNAR!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0