BLOGGTORKA

Ja, precis som det låter så är det bloggtorka för tillfället.
Har inte haft något internet som fungerat och inte heller någon dator.
Men nu ska allt vara i sin ordning igen och jag ska fortsätta skriva här.

Allt har väl inte varit riktigt bra på sistone.

Har fått en inflammation i mina händer och kan därför inte jobba. Och det suger att vara sjukskriven!
Känner mig helt handikappad, som en gamling. vågar inte gå ut riktigt, känns som om man är dömd att sitta inne. Men jag är ju inte sängliggande sjuk så..klart man får gå ut egentligen.

Håller på att kolla upp lite utbildningar just nu. Men den jag vill gå är tyvärr inte tillgänglig just nu och den som finns att gå NU är i Umeå, dit är ingen bra idé enl. min bästis. Hon kom med många kloka ideér och tips idag. Otroligt hur klok hon har blivit! *tack för du finns*

JA....livet suger ibland. och just nu.


Kommentarer
Postat av: mamma

Deppa inte ihop för en sjukskrivning nu lilla gumman! OCH man måste inte sitta inne för att man är sjukskriven inte en som man är förkyld..frisk luft är bra för hälsan och det är fullt tillåtet att vara igång och försöka bli bra igen, Det Du inte ska göra är ju sån´t som du gör på jobbet och är hemma för att du inte klarar av. Om du förstår...

Lycka till med dina ansökningar nu och ha det så bra tills vi hörs nästa gång...KRAMAR!!

2008-09-16 @ 17:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0