Skrattfest!

Ja då var det lördag igen.
Skönt med helg.
Igår hade vi en mycket mysig hemmakväll, jag och Conny. Plockmat alá france och lite vin på det. Såg även Johnny English som gick på Tv. alltid lika töntigt rolig film.
Idag ska jag och en kompis på Björn Gustavssons show i halmstad med lite mat och vin innan. Ska bli enomrt roligt. Har längtat sen Mars då vi beställde biljetterna. Mer om hur det var kommer i morgon.
Har firat Connys pappa idag med lite buffé mat och daimtårta. *smaskens*

Lite mer seriöst så har jag skickat in en ansökan..hoppas hoppas nu på att allt går som det ska.
Min framtid är kanske inte som i mina drömmar, men denna gången känner jag att jag verkligen vill satsa och försöka allt jag kan för att besanna drömmen!

Träningen har kommit igång och det känns kanon.
Spring och PW blandat med vattengympa. Låter som en kärring men satan så roligt det är! Och riktigt skönt efteråt med bastu och vatten och frukt.



GO GIRl!
HEJA HEJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0