Att uppfostra en 35åring

Det är ju sorgligt. Hur jag går hem från jobbet efter halva natten, för lite illamående. Just idag när jag mår bättre så är det sorgligt. Jag borde klarat det. Hela natten, men icke!
Jag kom hem halv tre och mådde jätteilla, vet inte varför men det var som vågor i magen.

Nu ska jag äta lite mat, vet inte vad det blir, det är C som överraskar. Hoppas nu för f-n att jag får i mig det, är så hungrig men mår lite illa fortfarande så...
Sen bär det av till Kuratorn nästa. Skönt att prata av mig lite denna vecka också.
Det mesta kommer som sist, handla om jobbet. Inte jobbet isig, men han på jobbet, som man så gärna vill uppfostra till att bli en bättre människa, för var har han glömt sin hjärna? Och hur uppfostrar man en 35-åring?
Jag har iof. blivit bättre på att strunta i honom, men ändå så går han mig på nerverna ibland. FÖRBANNAT!


Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade lilla barn...illamående kan komma av att du åt något som inte var lämpligt, att du har magkatarr (pga stress, bekymmer,dålig kosthållning ,alkohol,etc..ja du vet väl)oro, dålig vätskebalans,trötthet.. ja det kan beror på så mycket! Beträffande män i 35-årsåldern så går de inte att uppfostra så lägg ner det projektet. Du slösar bara energi på något som ändå inte kommer att lyckes...släpp tankarna på det och strunta i,ignorera honom...HAN är inte värd din energi...

Den behövs till allt positivt du ska göra...Du måste sluta bekymra dig för allt och alla! Jag vet att det är svårt och att du är sådan som person, men för din egen skull så...KRAM mamma

2009-02-05 @ 14:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0