Dagismamma


Lilla jag är minsann en alldeles förträfflig dagismamma. Idag lånade jag Sannes dotter för att busa lite.
Vi började med att äta, hon ville visst inte ha lax så C stekte fiskpinnar åt henne. Hon åt må ni tro!
Sen gjorde vi små hundfigurer med tillbehövr av trolldeg, och medans det stod i ugnen för att torka så gick vi ut och lekte på nästan alla lekplatser som finns här i området. Hinderbana, gunga, åka båt, snurra, sjunga lite. Mysigt!
Vi hann knappt komma in för att sätta oss att måla innan Sanne kom och hämtade henne. Tiden bara rann iväg. Men det är väl så när man har roligt?

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tror säkert ni hade det jätteroligt ...men jag hoppas du gjorde det hon ville och inte vad du ville...typ fara runt på alla lekplatser och alla leksaker och fram o tillbaka och testa allt på samma gång..känner igen mönstret nämligen...S KRAM

2009-02-17 @ 21:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0