Det är inte lätt att vara student alla gånger

Dags att checka av listan.
Har gjort iordning mig, varit inne istan och kikat på en present till C. Han är ett litet hjärtebarn han, fyller år på Alla hjärtans dag minsann. Fikat med Sanne. Handlat. Tänkte städa och baka men min sambo ville så gärna vara med och baka men var så trött i huvudet så han skulle "bara vila lite, lite".
Så medans han la sig för att läsa så började jag sakta rensa lite lådor å så. Slänga massa onödigt nu innan flytten. Plötsligt hör jag hur det prasslar till i tidningen...
Det verkar inte vara så lätt att vara student. Alla dessa tidningar han får hem:
Skolvärlden
Lärartidningen
Lärarförbundets tidning
Lärarfackets tidning
Halmstadhögskolas egen tidning
bla,bla,bla,bla...



Stackars liten så trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0