Det låter verkligen apa

Nu får ju ni tycka precis som ni vill. Men jag skaffade mig ett supermysigt album igår. Malin kommer säga " haha ja det är så typiskt dig..åååh!"
Men jag kan inte rå för min musiksmak. Dessa små sångerna är pigga, glada och söta. Jag sitter och lyssnar just nu, hänger med i refrängen å så.
Kan ni gissa vad det är för album?
En av låtarna går så här:

"Du är min bästa vän det vet du väl
men jag behöver en stund för mig själv
ja, kanske en helt egen lägenhet
snälla totte nu glömmer vi det
det finns så mycket osm du inte vet..."

" Jag vill inte jobba som en apa,papapa
Jag vill vara ledig och bada och sånt
jag vill inte jobba som en apa nej,
nu är det sommar och pälsen känns trång"..


hihi. Jag har ett barn i mig som kommer ut varje gång jag hör sån här musik. *dansar runt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0