Förbannade grannar!

GODMORGON!
Eller inte. Har inte sovit bra idag alls! Förbannade grannar, hur kan en 2år gammal lägenhet behöva en helrenovering? med byggare som spelar musik så förbannat högt? Jag tog såklart tag i saken och gick upp och skällde lite...som en gök som mamma och pappa skulle sagt.
That´s me!

Vi åt en mycket god lax idag med en potatis och broccoligratäng till. Provade något nytt idag och det var ju faktiskt gott.
Nu har vi precis städat klart. Då jag ska ha "tjejparty" på lördag så var det väl behövligt med en storstädning. Klart och gjort. Nu sitter jag med en kopp kaffe och tänkte om jag skulle bege mig till soffan, som sagt så har jag ju inte sovit så bra idag så...

Vad tror ni om kycklingspett, krämig pastasallad och grönsallad,Matildas GODA FOCCACIA ( jag lyckas ALDRIG med det brödet ) och lite snacks och frukt till på lördag?
Det är ju bara tjejer som kommer så det ska bli superroligt! mycket fniss förhoppningsvis. Sex är alltid kul.
( hihi)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är så duktig gumman på göra mat blir så hungrig när ja läser vad du skriver vad ni ätit .. kramar på dej ..men ja tycker om Conny :) citat ..Han är bra:)

2009-02-04 @ 19:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0