Friday Im in love!

Fredagsmys!
Nu har jag precis varit och hämtat min bil som varit på lagning, det var något med ABS:en. Nån kännare eller så. Inte så kul att punga ut med dom pengarna men jag blev förvånad över hur trevliga och proffsigt bra dom var. erbjöd mig en massa saker UTAN att sälja in dyra ting. Sånt gillar vi. Dessvärre har jag nu, för att kunna få faktura och delbetalningar i framtiden, ett kreditkort! Jag lovade mig själv att aldrig ha ett sånt. Dom skrämmer mig, kreditkorten. men det är väl bara upp till mig själv att gömma det och ENDAST använda det till bilen i nödfall!

Pannacottan till i morgon står på spisen och kycklingen ligger på tining. Ska bli så roligt i morgon! Bara det att jag, som vanligt, vill bjuda på så mycket och exklusivt, men som C sa så behöver det ju inte bli en Nobelmiddag bara för vi ska ha sexparty. Så nej...jag tonade ner det. hoppas dom nu inte tycker det e trist.

Fredags mys väntar i soffan, med hemamgjorda hamburgare, pommes och en bra film. GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0