Happy!

Mysig alla hjärtans dag igår!
Jag jobbade ju iof. halva dagen men när ja gkom hem åt vi tårta och drack kaffe. ( C fyller ju år då så det var med hans familj). Sen fick jag se i tidningen att han skickat in en annons till mig med en liten hälsning:

"Linnéa, Sätter mitt allt mitt bästa för dig, Conny" Åh jag blev nästan rörd till tårar. Det kanske låter lite i era öron, men om man vet varifrån den lilla bit text kommer, så förstår man bättre. Men det e en hemlis för er som inte vet.
Nallebudet hade visst också varit här och lämnat en liten nalle med en dikt i. Dikten var inte hel i kortet, den hade inte fått plats, men senare så läste C upp den för mig. Den hette " den lilla prinsessan". NI förstår säkert att den var jättegullig och fin. Som jag sagt förut: "Det är det lilla som ibland är det största". Jag älskar honom!

Nu ska vi bege oss mot Spishall. Ett finfint ställe ute i Hjärnered där vi ska grilla korv och mysa. Bilder kommer ikväll.
Puss på er!



Här är iallafall bilder från stället när vi var där i somras.


Kommentarer
Postat av: Lovely

ååh älskade hjärtebarn...så fint! Var rädd om Conny, han är en toppenkille!! Pussar o kramar i massor!

2009-02-15 @ 15:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0