lilla harhjärta

Vad härligt med fredag igen! Veckan gick så fort, fast att jag har jobbat Fm och det brukar vanligtvis vara segt.
Jobbar iof. min ordinarie lördag i morgon men ändå. Med lite rosé och värmeljus hos pappa så får man in stämningen ändå.
Jag tycker om fredagar!
Idag kan man säga helt ärligt att jag har ett harhjärta.
jag har blivit skrämt 5ggr idag av folk på jobbet. Jag hoppar till lika mycket varje gång. Spelar ingen roll om det knäpper till i maskinen på ett ovanligt sätt eller om, som min chef gjorde, slog handen i dörren så jag hoppade 2 meter ( nästan)
Jag är otroligt lättskämd. Spelar ingen roll om någon berättar en spökhistoria, eller om någon hoppar på mig bakifrån. Blir lika rädd ändå.
"tattes mej".

Snön bara öser ner här. Det är mysigt med snö tycker jag,blir inte lika kallt ute då. Men alltså,nu ska det faktiskt vara vår.
För när det är vår så flyttar vi! Tjoho! Jag längtar faktiskt.

Kommentarer
Postat av: mamma

David längtar också efter våren , då han får cykla igen! Nu har vi jättemycket snö och bara någon minusgrad, toppen tycker jag..precis som det ska vara på sportlovet! Sedan kan det få bli vår!!!

2009-02-23 @ 09:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0