LÖN!

Snart lön! Åh vad jag har längtat efter pengar! Äntligen...eller man kanske inte ska ta ut lyckan i förväg, jag har ju en hel del att betala denna månad också OCH allt som går att spara,måste sparas. Huset kostar ju en hel del.
Men låt oss alla hoppas lite grann iallafall för min skull att det finns någon krona över denna månad?!
ursh, nu blev det deppigt i magen igen. Nej ryck upp mig!
Jag kan iallafall betala alla räkningar och handla mat. Sen får vi se hur det blir med resten.

Som C säger så kommer det bli mycket billigare för mig i huset sen. kan bara hoppas att det kommer bli så också. För som han på banken sagt förut så "du borde ha mer kvar, men jag kan inte be dig ändra något i din ekonomi".
Nä precis, jag betalar bara allt jag måste. MEN VAR TAR MIN LÖN VÄGEN DÅ?!







Jag bjuder på denna lilla " husdjurshyllebilden". Om det kan göra någon gladare!

Kommentarer
Postat av: kan inte svara trots att jag är mamma

Ja du snuttegull var tar alla pengar vägen? Det undrar jag också varje månad, och har så gjort sedan jag fick min första lön...Och jag VET fortfarande inte..S...Men många bäckar små..du vet! Alla småutgifter som man tycker är obetydliga samlar ihop sig och blir tusenlappar till slut...Skriv upp precis allt du handlar en vecka så får du se...presenter,cafébesök, krogen, puben, dansen, inträden, bussar, taxi, CIGARETTER,enstaka klädesplagg, godis, snacks, småsaker man inte behöver men vill ha...ja man gör av med mer än man tror! Men börja meda tt göra upp en budget för hus o hem så ska du se att det fixar sig! Det gäller bara att vara realist och inte göra av med mer än man får in...KRAMAR! (men unna dig gärna en semla idag, sedan är det FASTA som gäller fram till påska)

2009-02-24 @ 18:48:03
Postat av: rebeccy

Jag flyttar till trädgårdsstaden bara..:) nu på måndag så är mitt i packningen:) hur går det för dig med allt?

2009-02-24 @ 20:21:24
URL: http://rebeccy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0