Loppisfynd!

Då var vi precis hemkomna från loppisrudan. MYCKET TREVLIGT och mysigt!
Detta blev inhandlat ( endast väskan är använd)

sen köpte vi en varsin film "Masjävlar" också. Den måste jag, som representant från Dalarna, bara ha i min samling, ganska rolig film där min familj har massa internskämt ifrån.



mysig jacka i teddytyg, vet ej när jag ska ha den men ändå. Supersnygga skor, nu till vår,Malin tyckte jag skulle ha ett par låga, fanns höga och mittemellan också men det har jag ju redan påminde hon mig om.
Väskan är också något som jag behövde nytt av.

Allt för 200:-

Kommentarer
Postat av: rebeccy.blogg.se

Sikka fynd, och vad duktig du är på o måla:) imponerad, visste inte du hade sånna talanger

2009-03-01 @ 18:16:43
URL: http://rebeccy.blogg.se/
Postat av: Nice

Snygga skor...precis min stil...Jackan däremot vet jag inte, men men - nån gång kanske du får användning för den också S

2009-03-02 @ 07:41:41
Postat av: Mallan!

Jaa! fina fynd:) tur lillasyster är med å ger dej kloka råd:)

2009-03-02 @ 18:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0