packa en pensionärskaka?

packa packa packa!
Jag är i packartagen! Nu har jag precis stått och sprterat papper. Jag trodde inte att jag hade så mycket papper, men ack så fel jag hade! Har en pärm för räkningar och fakturor som är betalda. Och en annan pärm för överiga papper, försäkringar, bilsaker och så. Nu fick jag ju börja på en ny pärm eftersom det är nytt år. Jisses vad papper det blev!
Men men, nu är det klart, så nu ska bara C sortera sina sen kan vi packa ner "kontordelen" också.

Vad ska man äta idag då?
Har redan ätit lunch men jag behöver ju nån middag också.

Förresten så är det min tur att ta med fika till akvarellkursen nu på torsdag...vad ska jag bjuda på då??
De flesta som går där med mig är medelålders/äldre damer ( 1 man) så dom har ju briljerat i sin bakning varje gång men nu är det jag! Jag råkade säga att jag hade gått hotell & restaurang vilket dom tog som att jag var någon mästare på mat. Det är ju snarare tvärtom.
Tror det blir mammas pensionärskaka,den är supergod och, som det hörs på namnet, lätt att tugga. hihi.


kanske blir såna muffins som jag och C bakade till hans födelsedag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0