Sexparty

Förresten så hade jag mycket trevligt ock tyckte att det blev ganska lyckat på sexpartyt i lördags och dom flesta verkade trivas också. Alla handlade något och verkade ha hittat något i sin smak. Det är ju itne bara massa dildos och sånt. Nej, lite massageoljor, värmande och mjukgörande. Lite roliga partygrejer som penissugrör och sånt.

Jag t.ex. köpte en badsvamp som ska fungera som en massageboll till min nacke. Den var perfekt för det. Så se! "Massage-ordet" inom ett speparty behöver inte betyda snuskiga saker.

Jag missade tyvärr att ta bilder på hennes bord med alla saker...



Jag var bra bra bakis dagen efter och vad passade inte bättre än att äta upp resterna av min pastasallad, lite blandsallad och steka på en hamburgare med massa dressing! Stort glas cola till. MMM!!!


Kommentarer
Postat av: Mallan!

Tack för jag fick komma:) det var väldigt trevlig! å maten var underbar, hade ju inte vart fel med det dagen efter:)

2009-02-11 @ 14:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0